Aukcja zakończona
29.02.2024 12:43

SKODA Fabia II Hatchback 10-15 Fabia 1.2 12V Active

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
mazowieckie, powiat węgrowski
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
4 495,00 PLN
Nr aukcji
RWL7K

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 03.02.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
SKODA
Model
Fabia II Hatchback 10-15
Wersja
Fabia 1.2 12V Active
Generacja
Rok produkcji
2013
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
283439 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 198 cm3 cm
Moc silnika
69 KM / 51 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czerwony
Masa własna
1020 kg
Ładowność
530 kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2014-02-04
Termin badania tech.
2025-01-04

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
ABS
Skrzynia manualna, 5-biegowa
Zamek centralny
El. podnoszenie szyb, przód
Immobilizer
Klimatyzacja
Komputer pokładowy
Obrotomierz

Wyposażenie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Wspomaganie kierownicy

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania nie dotyczy

Uwagi dodatkowe

Uszkodzenia pojazdu: kołpaki kół zarysowane, drzwi pl wgniecione i zarysowane, próg l wgnieciony i zarysowany, zderzak t zarysowany, dach uszkodzony lakier, zderzak p pęknięty i zarysowany, zaślepka haka holowniczego p zarysowana, tablica rej p zdeformowana, oświetlenie przednie wewnątrz pojazdu przyklejone na taśmę, przybrudzona podsufitka, elementy plastikowe pojazdu przerysowane/zabielone, kierownica pomarszczona

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
140 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
170 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
190 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4 Słupek środkowy lewy
100 - 120 μm
5 Drzwi tylne lewe
280 - 300 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
170 - 320 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
150 - 710 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
200 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
140 - 150 μm
10 Słupek środkowy prawy
100 - 120 μm
11 Drzwi przednie prawe
100 - 130 μm
12 Błotnik przedni prawy
160 - 550 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
120 - 170 μm
14 Słupek przedni lewy
220 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
210 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
190 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
220 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Matador Hectorra 3185/60 R14
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Matador Hectorra 3185/60 R14
Bieżnik 6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Matador Hectorra 3185/60 R14
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Matador Hectorra 3185/60 R14
Bieżnik 6 mm
Koło zapasowe

SKODA Fabia II Hatchback 10-15 Fabia 1.2 12V Active

Aukcja zakończona
29.02.2024 12:43
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !