Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
19 097,25 PLN
Nr aukcji
LOZV2K
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 22.05.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
PEUGEOT
Model
3008 09-13
Wersja
3008 2.0 HDi Premium
Rok produkcji
2011
Salon Polska
Nie
Przebieg
218713 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3
Moc silnika
150 KM / 110 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czarny
Masa własna
1604 kg
Data pierwszej rej.
2011-12-14
Termin badania tech.
2025-04-23
Polisa OC
2025-04-25
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Czujnik deszczu (automatycznie włączane wycieraczki)
Czujniki parkowania - tył
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (ciepły silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Check Control prawdopodobnie problem z EGR, do wymiany zapięcie pasa kierowcy. Delikatnie wgnieciony próg tylne lewe drzwi
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
10000 - 100000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
190 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
60 - 80 μm
4
Słupek środkowy lewy
90 - 120 μm
5
Drzwi tylne lewe
110 - 120 μm
6
Błotnik tylny lewy
110 - 130 μm
7
Błotnik tylny prawy
160 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
220 - 1780 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
9
Próg prawy
70 - 80 μm
10
Słupek środkowy prawy
90 - 100 μm
11
Drzwi przednie prawe
230 - 1180 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
10000 - 10000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
130 - 140 μm
14
Słupek przedni lewy
140 - 160 μm
15
Słupek przedni prawy
180 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
100 - 130 μm
17
Pokrywa/klapa
110 - 138 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | MirageMr 782225/50R17 |
Bieżnik | 6,3 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | UniroyalRainsport 5225/50R17 |
Bieżnik | 4,6 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | MirageMr 182225/50R17 |
Bieżnik | 6,6 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | UniroyalRainsport 5225/50R17 |
Bieżnik | 5,2 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
PEUGEOT 3008 09-13 3008 2.0 HDi Premium
Nr aukcji: LOZV2K
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?19 097,25 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
PEUGEOT 3008 09-13 3008 2.0 HDi Premium
Nr aukcji: LOZV2K
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !