Aukcja zakończona
17.06.2024 10:00

PEUGEOT 3008 09-13 3008 2.0 HDi Premium

Dane aukcji

Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
wielkopolskie, powiat Poznań
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
19 097,25 PLN
Nr aukcji
LOZV2K

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 22.05.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
PEUGEOT
Model
3008 09-13
Wersja
3008 2.0 HDi Premium
Generacja
Rok produkcji
2011
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
218713 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3 cm
Moc silnika
150 KM / 110 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czarny
Masa własna
1604 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2011-12-14
Termin badania tech.
2025-04-23

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Czujnik deszczu (automatycznie włączane wycieraczki)
Czujniki parkowania - tył

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (ciepły silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Check Control prawdopodobnie problem z EGR, do wymiany zapięcie pasa kierowcy. Delikatnie wgnieciony próg tylne lewe drzwi

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
10000 - 100000 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
190 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
60 - 80 μm
4 Słupek środkowy lewy
90 - 120 μm
5 Drzwi tylne lewe
110 - 120 μm
6 Błotnik tylny lewy
110 - 130 μm
7 Błotnik tylny prawy
160 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
220 - 1780 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
70 - 80 μm
10 Słupek środkowy prawy
90 - 100 μm
11 Drzwi przednie prawe
230 - 1180 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
10000 - 10000 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
130 - 140 μm
14 Słupek przedni lewy
140 - 160 μm
15 Słupek przedni prawy
180 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
100 - 130 μm
17 Pokrywa/klapa
110 - 138 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MirageMr 782225/50R17
Bieżnik 6,3 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalRainsport 5225/50R17
Bieżnik 4,6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MirageMr 182225/50R17
Bieżnik 6,6 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalRainsport 5225/50R17
Bieżnik 5,2 mm
Koło zapasowe

PEUGEOT 3008 09-13 3008 2.0 HDi Premium

Aukcja zakończona
17.06.2024 10:00
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !