Aukcja zakończona
06.09.2024 10:00

Peugeot 207 SW Outdoor 1.6 120KM LPG

Dane aukcji

Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
wielkopolskie, powiat Poznań
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
11 001,00 PLN
Nr aukcji
1WNYW2

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 27.08.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
PEUGEOT
Model
207 SW Outdoor 08-09
Wersja
207 Outdoor 1.6
Rok produkcji
2008
Salon Polska
Nie
Przebieg
205700 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 598 cm3
Moc silnika
120 KM / 88 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1329 kg
Data pierwszej rej.
2008-05-08
Termin badania tech.
2025-03-20
Polisa OC
2025-02-07
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
Airbag kierowcy i pasażera
Dach suwany, elektryczny
Dach szklany panoramiczny
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca nieprawidłowy - Nierówna praca
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie niesprawne - Nie chłodzi
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania nie dotyczy

Uwagi dodatkowe

Nowe opony, instalacja gazowa. LPG założone 07.2023.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
190 - 270 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
160 - 170 μm
3 Próg lewy
90 - 120 μm
4 Słupek środkowy lewy
90 - 110 μm
5 Drzwi tylne lewe
150 - 170 μm
6 Błotnik tylny lewy
130 - 150 μm
7 Błotnik tylny prawy
210 - 380 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
200 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
90 - 150 μm
10 Słupek środkowy prawy
90 - 120 μm
11 Drzwi przednie prawe
160 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
220 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
320 - 620 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
150 - 160 μm
15 Słupek przedni prawy
200 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
150 - 160 μm
17 Pokrywa/klapa
190 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NexenN blues 4 season205/55R16
Bieżnik 7,4 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NexenN blues 4 season205/55R16
Bieżnik 7,5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NexenN blues 4 season205/55R16
Bieżnik 7,6 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NexenN blues 4 season205/55R16
Bieżnik 7,6 mm

Peugeot 207 SW Outdoor 1.6 120KM LPG

Aukcja zakończona
06.09.2024 10:00
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !