Aukcja zakończona
22.06.2024 20:30

FORD Focus Hatchback 07-11 Focus 1.8 TDCi Ghia

Dane aukcji

Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
mazowieckie, powiat Warszawa
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
7 190,00 PLN
Nr aukcji
MGNVV6

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 27.05.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Focus Hatchback 07-11
Wersja
Focus 1.8 TDCi Ghia
Rok produkcji
2007
Salon Polska
Nie
Przebieg
226850 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 753 cm3
Moc silnika
116 KM / 85 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Szary
Masa własna
1317 kg
Data pierwszej rej.
2008-02-26
Termin badania tech.
2024-09-29
Polisa OC
2024-09-04
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
1

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
ABS
Airbag 6 sztuk
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Czujnik deszczu aktywujący wycieraczki

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Właściciel poinformował , że posiada opony zimowe do auta.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
80 - 90 μm
2 Drzwi przednie lewe
160 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
50 - 60 μm
4 Słupek środkowy lewy
50 - 60 μm
5 Drzwi tylne lewe
170 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
160 - 180 μm
7 Błotnik tylny prawy
170 - 310 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
220 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
50 - 60 μm
10 Słupek środkowy prawy
50 - 60 μm
11 Drzwi przednie prawe
160 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
160 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
80 - 90 μm
14 Słupek przedni lewy
120 - 180 μm
15 Słupek przedni prawy
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
50 - 60 μm
17 Pokrywa/klapa
60 - 70 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony DaytonTouring2205/55R16
Bieżnik 5,6 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony DaytonTouring2205/55R16
Bieżnik 5,6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony DaytonTouring2205/55R16
Bieżnik 5,04 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony DaytonTouring2205/55R16
Bieżnik 6,1 mm
Koło zapasowe

FORD Focus Hatchback 07-11 Focus 1.8 TDCi Ghia

Aukcja zakończona
22.06.2024 20:30
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !