Dane aukcji
Sprzedający
Firma
Lokalizacja
warmińsko-mazurskie, powiat olsztyński
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
28 021,00 PLN
Nr aukcji
09WL9
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 26.04.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Dostawcze do 3,5t
Marka
FIAT
Model
Doblo Cargo 1.6 MJ Euro 5 1598ccm - 105KM 2.1t 15-16
Wersja
Doblo 1.6 MJ SX
Generacja
Rok produkcji
2016
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
167047 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 6
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 598 cm3 cm
Moc silnika
105 KM / 77 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Furgon
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
2
Kolor
Biały
Masa własna
1430 kg
Ładowność
1035 kg
Rozstaw osi
cm
Przestrzeń ładunkowa - wys.
1550 cm
Przestrzeń ładunkowa - szer.
1714 cm
Przestrzeń ładunkowa - dł.
1820 cm
Rodzaj zabudowy
Samochód ciężarowy
Data pierwszej rej.
2016-07-22
Termin badania tech.
2024-10-03
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
ABS
Airbag kierowcy
Czujniki parkowania - tył
Airbag kierowcy i pasażera
Czujnik temperatury zewnętrznej
Drzwi boczne prawe przesuwne
El. podnoszenie szyb, przód
Fotel kierowcy z regulacją oparcia
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawny |
Czujniki parkowania | sprawne |
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
192 - 232 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
177 - 231 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
187 - 201 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
125 - 171 μm
5
Drzwi boczne lewe
- μm
6
Ściana boczna lewa
187 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Ściana boczna prawa
180 - 236 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi boczne prawe
158 - 203 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
9
Próg prawy
200 - 236 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
118 - 167 μm
11
Drzwi przednie prawe
197 - 218 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
208 - 241 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
183 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
370 - 449 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
356 - 404 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
- μm
17
Drzwi tylne lewe
249 - 850 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
18
Drzwi tylne prawe
152 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | ToyoObserve van195/60 R16 99/97H |
Bieżnik | 5,8 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | ToyoObserve van195/60 R16 99/97H |
Bieżnik | 7,6 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | ToyoObserve van195/60 R16 99/97H |
Bieżnik | 6,3 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | ToyoObserve van195/60 R16 99/97H |
Bieżnik | 7,6 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FIAT Doblo Cargo 1.6 MJ Euro 5 1598ccm - 105KM 2.1t 15-16 Doblo 1.6 MJ SX
Nr aukcji: 09WL9
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?28 021,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FIAT Doblo Cargo 1.6 MJ Euro 5 1598ccm - 105KM 2.1t 15-16 Doblo 1.6 MJ SX
Nr aukcji: 09WL9
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !