Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
99 624,00 PLN
Nr aukcji
NO7OXK
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 28.10.2025
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody terenowe
Marka
CUPRA
Model
Formentor 20-24
Wersja
Formentor 2.0 TSI 4Drive VZ DSG
Rok produkcji
2021
Salon Polska
Tak
Przebieg
96143 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 6d -ISC-FCM
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 984 cm3
Moc silnika
310 KM / 228 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Inny kolor
Masa własna
1594 kg
Data pierwszej rej.
2021-03-18
Termin badania tech.
2026-03-13
Polisa OC
2026-06-20
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Antena dachowa w kształcie płetwy rekina
ASR
Asystent parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu
Asystent świateł drogowych High Beam Assist
Automatyczny hamulec pokolizyjny ograniczający skutki kolejnych kolizji Multi Collision Brake
Bagażnik otwierany elektrycznie i bezdotykowo
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
| Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
|---|---|
| Silnik - praca | prawidłowy |
| Skrzynia biegów | prawidłowa |
| Zawieszenie | prawidłowe |
| Układ hamulcowy | prawidłowy |
| Układ kierowniczy | prawidłowy |
| Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
| Otwieranie szyb | sprawne |
| Radioodtwarzacz | sprawne |
| Wycieraczki | sprawny |
| Spryskiwacze | prawidłowy |
| Centralny zamek | sprawne |
| Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Widoczne jedynie punktowe ubytki i zarysowania powierzchni tarcz kół pojazdu o charakterze eksploatacyjnym. Dodatkowy komplet dywaników welurowych z logo producenta pojazdu, pojazd do marca 2026 r. objęty polisą ubezpieczeniową GAP CAR.
Podwyższona wartość pomiarów grubości powłoki lakierowej wynika z oklejenia poszyć zewnętrznych folią PPF (koszt: 20 tysięcy złotych netto).
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
170 - 170 μm
2
Drzwi przednie lewe
240 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
1 - 1 μm
4
Słupek środkowy lewy
1 - 1 μm
5
Drzwi tylne lewe
210 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
210 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
250 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
240 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
9
Próg prawy
1 - 1 μm
10
Słupek środkowy prawy
1 - 1 μm
11
Drzwi przednie prawe
210 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
190 - 190 μm
13
Pokrywa przednia
200 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
260 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
260 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
260 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17
Pokrywa/klapa
220 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
| Felga - przednia lewa | |
|---|---|
| Rodzaj felgi | aluminiowa |
| Model opony | Bridgestone-245/40R19 |
| Bieżnik | 3,82 mm |
| Felga - tylna lewa | |
|---|---|
| Rodzaj felgi | aluminiowa |
| Model opony | Bridgestone-245/40R19 |
| Bieżnik | 4,38 mm |
| Felga - przednia prawa | |
|---|---|
| Rodzaj felgi | aluminiowa |
| Model opony | Bridgestone-245/40R19 |
| Bieżnik | 5,02 mm |
| Felga - tylna prawa | |
|---|---|
| Rodzaj felgi | aluminiowa |
| Model opony | Bridgestone-245/40R19 |
| Bieżnik | 3,57 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Cupra Formentor 2.0 TSI 310KM 4Drive VZ DSG
Nr aukcji: NO7OXK
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?99 624,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Cupra Formentor 2.0 TSI 310KM 4Drive VZ DSG
Nr aukcji: NO7OXK
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !