Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
zachodniopomorskie, powiat Szczecin
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
21 527,25 PLN
Nr aukcji
NOLWOJ
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 31.07.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
CHEVROLET
Model
Orlando 11-14
Wersja
Orlando 1.8 LT
Rok produkcji
2011
Salon Polska
Nie
Przebieg
204387 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 796 cm3
Moc silnika
141 KM / 104 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
7
Kolor
Szary
Masa własna
1528 kg
Data pierwszej rej.
2011-07-14
Termin badania tech.
2025-04-22
Polisa OC
2025-07-14
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 8 sztuk
ASR
Czujniki parkowania - tył
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESC - system stabilizacji toru jazdy
ESP
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Serwisy: Wymiana rozrząd przy przebiegu 150kkm, Wymiana oleju w silniku i płyn chłodniczego.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
165 - 175 μm
2
Drzwi przednie lewe
180 - 190 μm
3
Próg lewy
140 - 145 μm
4
Słupek środkowy lewy
130 - 160 μm
5
Drzwi tylne lewe
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
190 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
190 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
125 - 140 μm
10
Słupek środkowy prawy
150 - 170 μm
11
Drzwi przednie prawe
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
190 - 205 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
150 - 195 μm
14
Słupek przedni lewy
205 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
190 - 205 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
160 - 170 μm
17
Pokrywa/klapa
220 - 270 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberKrisalp hp2215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberKrisalp hp2215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberKrisalp hp2215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberKrisalp hp2215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Ogumienie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberDynaxer hp4 215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberDynaxer hp4 215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberDynaxer hp4 215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KleberDynaxer hp4 215/60 r16 |
Bieżnik | 6 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Chevrolet Orlando 1.8 LT 141KM 7 Osobowy
Nr aukcji: NOLWOJ
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?21 527,25 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Chevrolet Orlando 1.8 LT 141KM 7 Osobowy
Nr aukcji: NOLWOJ
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !