Aukcja zakończona
22.04.2024 18:00

VOLVO S40 07-13 S40 1.6D DRIVe

Dane aukcji

Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
warmińsko-mazurskie, powiat olsztyński
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
14 846,00 PLN
Nr aukcji
8DE7Z

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 15.04.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
VOLVO
Model
S40 07-13
Wersja
S40 1.6D DRIVe
Generacja
Rok produkcji
2009
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
247150 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 560 cm3 cm
Moc silnika
109 KM / 80 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Sedan
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
Szary
Masa własna
1386 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2010-01-08
Termin badania tech.
2025-01-08

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag kierowcy i pasażera
Alarm
Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą
Elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne
El. podnoszenie szyb, przód
El. podnoszenie szyb, przód i tył

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (ciepły silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawny
Czujniki parkowania nie dotyczy

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
181 - 1025 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
348 - 473 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
1 - 1 μm
4 Słupek środkowy lewy
110 - 134 μm
5 Drzwi tylne lewe
263 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
235 - 291 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
183 - 231 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
166 - 187 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
1 - 1 μm
10 Słupek środkowy prawy
121 - 167 μm
11 Drzwi przednie prawe
180 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
199 - 228 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
186 - 223 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
255 - 340 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
214 - 276 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
212 - 242 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
183 - 225 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalThe rain tyre195/65 R15 91T
Bieżnik 4,5 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony FirestoneWinterhawk 3195/65 R15 91T
Bieżnik 6,16 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalThe rain tyre195/65 R15 91H
Bieżnik 5,69 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony FirestoneWinterhawk 3195/65 R15 91T
Bieżnik 5,97 mm

Ogumienie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi brak możliwośći sprawdzenia
Model opony NokianSeasonproof185/65 R15 88H
Bieżnik 6,5 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi brak możliwośći sprawdzenia
Model opony NokianSeasonproof185/65 R15 88H
Bieżnik 6,5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi brak możliwośći sprawdzenia
Model opony NokianSeasonproof185/65 R15 88H
Bieżnik 6,5 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi brak możliwośći sprawdzenia
Model opony NokianSeasonproof185/65 R15 88H
Bieżnik 6,5 mm
Koło zapasowe

VOLVO S40 07-13 S40 1.6D DRIVe

Aukcja zakończona
22.04.2024 18:00
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !