Aukcja zakończona
31.01.2023 10:33

VOLKSWAGEN Polo III Hatchback 94-00 Polo 60

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
dolnośląskie, powiat średzki
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
100,00 PLN
Nr aukcji
87E4V
Nr rejestracyjny
DSR68776

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 20.01.2023

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
VOLKSWAGEN
Model
Polo III Hatchback 94-00
Wersja
Polo 60
Generacja
Rok produkcji
1996
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Tak
Przebieg
188965 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 390 cm3 cm
Moc silnika
60 KM / 44 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czerwony
Masa własna
910 kg
Ładowność
490 kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
1996-02-13T14:06:00+01:00
Termin badania tech.
2023-11-16T14:06:00+01:00
Vin
WVWZZZ6NZTW086467

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
Airbag kierowcy i pasażera
Dach otwierany, szklany
Instalacja radiowa
Kierownica skórzana
Lakier specjalny - czerwony
Mech. regulacja położenia kierownicy
Obrotomierz

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek niesprawny
Czujniki parkowania nie dotyczy

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
150 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
180 - 350 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
120 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4 Słupek środkowy lewy
60 - 110 μm
5 Drzwi tylne lewe
190 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
130 - 150 μm
7 Błotnik tylny prawy
170 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
190 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
210 - 530 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10 Słupek środkowy prawy
70 - 80 μm
11 Drzwi przednie prawe
180 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
180 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
300 - 500 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
80 - 90 μm
15 Słupek przedni prawy
50 - 70 μm
16 Dach
70 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
140 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony HANKOOKOPTIMO K715175/65/13
Bieżnik 3 mm
Bieżnik
  • Stan
    Letnie
    Zimowe
    Całoroczne
  • Jak nowy
    > 5 mm
    > 7 mm
    > 6 mm
  • Dobry
    3 - 5 mm
    4 - 7 mm
    2 - 6 mm
  • Zużyty
    > 3 mm
    > 4 mm
    > 2 mm
  • Niedopuszczalny
    > 1,6 mm
    > 1,6 mm
    > 1,6 mm
Czytaj więcej
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MAXXISSRADIAL UA 603175/65/13
Bieżnik 5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony HANKOOK OPTIMO K715175/65/13
Bieżnik 3 mm
Bieżnik
  • Stan
    Letnie
    Zimowe
    Całoroczne
  • Jak nowy
    > 5 mm
    > 7 mm
    > 6 mm
  • Dobry
    3 - 5 mm
    4 - 7 mm
    2 - 6 mm
  • Zużyty
    > 3 mm
    > 4 mm
    > 2 mm
  • Niedopuszczalny
    > 1,6 mm
    > 1,6 mm
    > 1,6 mm
Czytaj więcej
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MAXXISSRADIAL UA 603175/65/13
Bieżnik 5 mm
Koło zapasowe

VOLKSWAGEN Polo III Hatchback 94-00 Polo 60

Aukcja zakończona
31.01.2023 10:33
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !