Dane aukcji
Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
opolskie, powiat kluczborski
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
20 130,00 PLN
Nr aukcji
RXJZ3
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 24.04.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
VOLKSWAGEN
Model
Golf VI 08-13
Wersja
Golf VI 2.0 TDI Highline
Generacja
Rok produkcji
2008
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
193720 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 968 cm3 cm
Moc silnika
140 KM / 103 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Szary
Masa własna
1374 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2008-09-10
Termin badania tech.
2024-09-15
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Airbag kolan kierowcy
Alarm
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawny |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Nowy kompletnym rozrząd.
Nowe sprzęgło z kołem dwumasowym.
Wersja ABT z mapą silnika na 170KM.
Nowe sprężyny przód i tył.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
200 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
270 - 480 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
80 - 100 μm
4
Słupek środkowy lewy
80 - 100 μm
5
Drzwi tylne lewe
140 - 190 μm
6
Błotnik tylny lewy
140 - 190 μm
7
Błotnik tylny prawy
180 - 380 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
260 - 320 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
80 - 100 μm
10
Słupek środkowy prawy
80 - 100 μm
11
Drzwi przednie prawe
160 - 190 μm
12
Błotnik przedni prawy
220 - 380 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
100 - 120 μm
14
Słupek przedni lewy
130 - 140 μm
15
Słupek przedni prawy
130 - 140 μm
16
Dach
100 - 120 μm
17
Pokrywa/klapa
180 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Continental ContiSportContact5225/40/18 |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Continental ContiSportContact5225/40/18 |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Continental ContiSportContact5225/40/18 |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Continental ContiSportContact5225/40/18 |
Bieżnik | 4,5 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
VOLKSWAGEN Golf VI 08-13 Golf VI 2.0 TDI Highline
Nr aukcji: RXJZ3
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?20 130,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
VOLKSWAGEN Golf VI 08-13 Golf VI 2.0 TDI Highline
Nr aukcji: RXJZ3
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !