Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
6 095,00 PLN
Nr aukcji
832XM
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 30.11.2022
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
SUZUKI
Model
Swift 05-11
Wersja
Swift 1.3 DDiS 16v GL Airco DPF
Rok produkcji
2008
Salon Polska
Nie
Przebieg
150969 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 249 cm3
Moc silnika
75 KM / 55 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czarny
Masa własna
1065 kg
Data pierwszej rej.
2008-07-03T12:04:00+02:00
Termin badania tech.
2023-10-18T12:04:00+02:00
Polisa OC
2023-04-12
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
1
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag kierowcy i pasażera
El. podnoszenie szyb, przód
Immobilizer
Klimatyzacja
Komputer pokładowy
Lakier metalik
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Uwagi dodatkowe
Falujące obroty biegu jałowego na zimnym silniku. Drgania silnika podczas ruszania do przodu.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
153 - 156 μm
2
Drzwi przednie lewe
171 - 208 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
15 - 19 μm
4
Słupek środkowy lewy
14 - 20 μm
5
Drzwi tylne lewe
170 - 187 μm
6
Błotnik tylny lewy
269 - 783 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
273 - 358 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
147 - 222 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
9
Próg prawy
26 - 27 μm
10
Słupek środkowy prawy
22 - 25 μm
11
Drzwi przednie prawe
134 - 192 μm
12
Błotnik przedni prawy
326 - 582 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
181 - 247 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
20 - 22 μm
15
Słupek przedni prawy
16 - 21 μm
16
Dach
243 - 407 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17
Pokrywa/klapa
362 - 532 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | IMPERIALECODRIVER 4185/60 R15 88H |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | IMPERIALECODRIVER 4185/60 R15 88H |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | IMPERIALECODRIVER 4185/60 R15 88H |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | IMPERIALECODRIVER 4185/60 R15 88H |
Bieżnik | 5 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
SUZUKI Swift 05-11 Swift 1.3 DDiS 16v GL Airco DPF
Nr aukcji: 832XM
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?7 100,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
SUZUKI Swift 05-11 Swift 1.3 DDiS 16v GL Airco DPF
Nr aukcji: 832XM
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !