Dane aukcji
Sprzedający
Firma
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
42 309,00 PLN
Nr aukcji
439G3Q
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 26.04.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Dostawcze do 3,5t
Marka
PEUGEOT
Model
Boxer 333 BlueHDi Euro 6 1997ccm - 130KM 3,3t 15-19
Wersja
Boxer 333 BlueHDi L2H1
Rok produkcji
2019
Salon Polska
Nie
Przebieg
173392 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 6c
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Przestrzeń ładunkowa - wys.
1662 cm
Przestrzeń ładunkowa - szer.
1870 cm
Przestrzeń ładunkowa - dł.
3120 cm
Rodzaj zabudowy
Samochód ciężarowy
Poj. silnika
1 997 cm3
Moc silnika
131 KM / 96 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Furgon
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
3
Kolor
Czerwony
Masa własna
1900 kg
Ładowność
1400 kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2019-04-15
Termin badania tech.
2025-04-17
Polisa OC
2025-01-15
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
ABS
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Czujnik parkowania - tył
Drzwi boczne prawe przesuwne nieoszklone
Drzwi tylne nieoszklone, 180 st.
El. podnoszenie szyb, przód
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
172 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
155 - 182 μm
3
Próg lewy
215 - 305 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
104 - 131 μm
5
Drzwi boczne lewe
- μm
6
Ściana boczna lewa
200 - 248 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Ściana boczna prawa
161 - 194 μm
8
Drzwi boczne prawe
170 - 191 μm
9
Próg prawy
635 - 771 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
110 - 132 μm
11
Drzwi przednie prawe
250 - 382 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
213 - 316 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
202 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
174 - 204 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
259 - 326 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
- μm
17
Drzwi tylne lewe
183 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
18
Drzwi tylne prawe
192 - 224 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NokianSnowproof225/70 R15C |
Bieżnik | 5,2 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NokianSnowproof225/70 R15C |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NokianSnowproof225/70 R15C |
Bieżnik | 5,8 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NokianSnowproof225/70 R15C |
Bieżnik | 6 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
PEUGEOT Boxer 333 BlueHDi Euro 6 1997ccm - 130KM 3,3t 15-19 Boxer 333 BlueHDi L2H1
Nr aukcji: 439G3Q
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?42 409,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
PEUGEOT Boxer 333 BlueHDi Euro 6 1997ccm - 130KM 3,3t 15-19 Boxer 333 BlueHDi L2H1
Nr aukcji: 439G3Q
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !