Aukcja zakończona
06.05.2024 10:00

PEUGEOT Boxer 333 BlueHDi Euro 6 1997ccm - 130KM 3,3t 15-19 Boxer 333 BlueHDi L2H1

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
warmińsko-mazurskie, powiat olsztyński
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
47 010,00 PLN
Nr aukcji
0Y2J9

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 26.04.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Dostawcze do 3,5t
Marka
PEUGEOT
Model
Boxer 333 BlueHDi Euro 6 1997ccm - 130KM 3,3t 15-19
Wersja
Boxer 333 BlueHDi L2H1
Generacja
Rok produkcji
2019
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
173392 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 6c
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3 cm
Moc silnika
131 KM / 96 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Furgon
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
3
Kolor
Czerwony
Masa własna
1900 kg
Ładowność
1400 kg
Rozstaw osi
cm
Przestrzeń ładunkowa - wys.
1662 cm
Przestrzeń ładunkowa - szer.
1870 cm
Przestrzeń ładunkowa - dł.
3120 cm
Rodzaj zabudowy
Samochód ciężarowy
Data pierwszej rej.
2019-04-15
Termin badania tech.
2025-04-17

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
ABS
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Czujnik parkowania - tył
Drzwi boczne prawe przesuwne nieoszklone
Drzwi tylne nieoszklone, 180 st.
El. podnoszenie szyb, przód

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawny
Czujniki parkowania sprawne

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
172 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
155 - 182 μm
3 Próg lewy
215 - 305 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4 Słupek środkowy lewy
104 - 131 μm
5 Drzwi boczne lewe
- μm
6 Ściana boczna lewa
200 - 248 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Ściana boczna prawa
161 - 194 μm
8 Drzwi boczne prawe
170 - 191 μm
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
9 Próg prawy
635 - 771 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10 Słupek środkowy prawy
110 - 132 μm
11 Drzwi przednie prawe
250 - 382 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
213 - 316 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
202 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
174 - 204 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
259 - 326 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
- μm
17 Drzwi tylne lewe
183 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
18 Drzwi tylne prawe
192 - 224 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NokianSnowproof225/70 R15C
Bieżnik 5,2 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NokianSnowproof225/70 R15C
Bieżnik 6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NokianSnowproof225/70 R15C
Bieżnik 5,8 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony NokianSnowproof225/70 R15C
Bieżnik 6 mm

PEUGEOT Boxer 333 BlueHDi Euro 6 1997ccm - 130KM 3,3t 15-19 Boxer 333 BlueHDi L2H1

Aukcja zakończona
06.05.2024 10:00
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !