Aukcja zakończona
29.03.2024 13:00

PEUGEOT 208 12-15 208 1.4 HDi Business Line

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
opolskie, powiat kluczborski
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
6 666,00 PLN
Nr aukcji
RG3W1

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 22.03.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
PEUGEOT
Model
208 12-15
Wersja
208 1.4 HDi Business Line
Generacja
Rok produkcji
2012
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
211418 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 398 cm3 cm
Moc silnika
68 KM / 50 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czarny
Masa własna
1125 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2012-05-31
Termin badania tech.
2024-09-08

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne
Czujniki parkowania - tył
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 185/65
Gniazdo 12V

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie nieprawidłowe - Słychać łożyska koła tył
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawny
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Efekt ślizgającego się sprzęgła powyżej 80km/h. Samochód po naprawach blacharskich. Kontrolka usterki silnika - możliwość zapchania filtra cząstek stałych.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
400 - 600 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
160 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
80 - 100 μm
4 Słupek środkowy lewy
80 - 100 μm
5 Drzwi tylne lewe
200 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
140 - 1800 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
140 - 1800 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
180 - 300 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
80 - 100 μm
10 Słupek środkowy prawy
80 - 100 μm
11 Drzwi przednie prawe
180 - 780 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
180 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
160 - 190 μm
14 Słupek przedni lewy
130 - 150 μm
15 Słupek przedni prawy
120 - 130 μm
16 Dach
100 - 120 μm
17 Pokrywa/klapa
80 - 100 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Dębica Frigo185/60/15
Bieżnik 4,5 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Dębica Frigo185/60/15
Bieżnik 4,5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Dębica Frigo185/60/15
Bieżnik 4,5 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Dębica Frigo185/60/15
Bieżnik 4,5 mm

PEUGEOT 208 12-15 208 1.4 HDi Business Line

Aukcja zakończona
29.03.2024 13:00
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !