Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
7 293,00 PLN
Nr aukcji
RMMW7
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 05.09.2023
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
PEUGEOT
Model
207 06-09
Wersja
207 1.6 VTi Sporty
Rok produkcji
2008
Salon Polska
Nie
Przebieg
166638 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 598 cm3
Moc silnika
KM / 88 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Kolor
Biały
Masa własna
1200 kg
Data pierwszej rej.
2008-04-04
Termin badania tech.
2023-12-05
Polisa OC
2024-02-06
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
1
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
Światła przeciwmgielne
Termometr zewnetrzny
Wycieraczka szyby tylnej
Obrotomierz
Lusterka boczne w kolorze nadwozia
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | niesprawne - Szyba LP nie otwiera sie; Szyba PP - wolno sie zamyka |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
172 - 259 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
262 - 1192 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
329 - 435 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
151 - 178 μm
5
Drzwi tylne lewe
0 - 0 μm
6
Błotnik tylny lewy
225 - 315 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
201 - 1206 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
0 - 0 μm
9
Próg prawy
147 - 334 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
123 - 151 μm
11
Drzwi przednie prawe
220 - 257 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
201 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
207 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
209 - 256 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
206 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
176 - 187 μm
17
Pokrywa/klapa
151 - 261 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Gał-GumWinter A4195/55R16 87H |
Bieżnik | 8 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Gał-GumWinter A4195/55R16 87H |
Bieżnik | 9 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Gał-GumWinter A4195/55R16 87H |
Bieżnik | 8 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Gał-GumWinter A4195/55R16 87H |
Bieżnik | 9 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
PEUGEOT 207 06-09 207 1.6 VTi Sporty
Nr aukcji: RMMW7
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?7 293,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
PEUGEOT 207 06-09 207 1.6 VTi Sporty
Nr aukcji: RMMW7
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !