Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
8 195,00 PLN
Nr aukcji
RWLP4
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 06.02.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
OPEL
Model
Meriva B 10-14
Wersja
Meriva 1.7 CDTI Cosmo ActiveSelect
Rok produkcji
2010
Salon Polska
Nie
Przebieg
240292 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 686 cm3
Moc silnika
100 KM / 74 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Beżowy
Masa własna
1170 kg
Data pierwszej rej.
2010-10-08
Termin badania tech.
2024-09-12
Polisa OC
2024-09-23
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
Czujniki parkowania - przód - tył
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP
Felgi aluminiowe 17" z ogumieniem
Immobilizer
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | nieprawidłowy - Brak wspomagania |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
299 - 454 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
350 - 2500 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
356 - 600 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
55 - 1685 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
5
Drzwi tylne lewe
390 - 579 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
325 - 461 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
112 - 122 μm
8
Drzwi tylne prawe
112 - 133 μm
9
Próg prawy
48 - 93 μm
10
Słupek środkowy prawy
43 - 48 μm
11
Drzwi przednie prawe
93 - 150 μm
12
Błotnik przedni prawy
97 - 174 μm
13
Pokrywa przednia
91 - 218 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
47 - 133 μm
15
Słupek przedni prawy
44 - 50 μm
16
Dach
57 - 179 μm
17
Pokrywa/klapa
62 - 119 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | ZetexWH1000215/50R17 |
Bieżnik | 3,5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | ChengsanMonticeCSC901215/50R17 |
Bieżnik | 4,2 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | ZetexWH1000215/50R17 |
Bieżnik | 4,7 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | ChengsanMonticeCSC901215/50R17 |
Bieżnik | 5 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
OPEL Meriva B 10-14 Meriva 1.7 CDTI Cosmo ActiveSelect
Nr aukcji: RWLP4
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?9 000,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
OPEL Meriva B 10-14 Meriva 1.7 CDTI Cosmo ActiveSelect
Nr aukcji: RWLP4
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !