Aukcja zakończona
19.11.2022 21:49

KIA Optima Kombi 18-19 Optima 1.6 CRDI SCR L

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
pomorskie, powiat kartuski
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
53 808,00 PLN
Nr aukcji
RJ4JN

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 09.11.2022

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
KIA
Model
Optima Kombi 18-19
Wersja
Optima 1.6 CRDI SCR L
Rok produkcji
2019
Salon Polska
Nie
Przebieg
87231 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 598 cm3
Moc silnika
KM / 100 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
kg
Data pierwszej rej.
2019-12-11T16:44:00+01:00
Termin badania tech.
2022-12-11T16:44:00+01:00
Polisa OC
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania
Airbag 6 sztuk
ASR
BAS - asystent układu hamulcowego
Boczki drzwi wykończone skórą ekologiczną
Chromowana listwa wykończeniowa wokół górnej części szyb
Czujnik deszczu

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
130 - 160 μm
2 Drzwi przednie lewe
160 - 170 μm
3 Próg lewy
100 - 120 μm
4 Słupek środkowy lewy
100 - 120 μm
5 Drzwi tylne lewe
150 - 180 μm
6 Błotnik tylny lewy
200 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
240 - 310 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
270 - 310 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
140 - 150 μm
10 Słupek środkowy prawy
140 - 150 μm
11 Drzwi przednie prawe
310 - 370 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
160 - 190 μm
13 Pokrywa przednia
180 - 620 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
190 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
240 - 330 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
150 - 160 μm
17 Pokrywa/klapa
150 - 190 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony KORMORAN UHP215/55R17 94V
Bieżnik 7 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony CONTINENTAL CONTIPREMIUMCONTACT 5215/55R17 94W
Bieżnik 6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony KORMORAN UHP215/55R17 94V
Bieżnik 7 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony CONTINENTALCONTIPREMIUMCONTACT 5215/55R17 94W
Bieżnik 6 mm

KIA Optima Kombi 18-19 Optima 1.6 CRDI SCR L

Aukcja zakończona
19.11.2022 21:49
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !