Dane aukcji
Sprzedający
Firma
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
5 496,50 PLN
Nr aukcji
LOEYJL
Nr rejestracyjny
WI3307V
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 22.08.2025
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
HYUNDAI
Model
i30 CW 10-12
Wersja
i30 1.6 CRDi Premium EU5
Rok produkcji
2010
Salon Polska
Nie
Przebieg
182746 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 582 cm3
Moc silnika
116 KM / 85 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Szary
Masa własna
1334 kg
Data pierwszej rej.
2010-08-12
Termin badania tech.
2025-11-14
Vin
TMADC81SABJ032625
Dowód rejestracyjny
Polisa OC
2026-02-09
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
ABS
Airbag 6 sztuk
Czujnik ciśnienia w oponach
Czujniki parkowania - tył
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP
Felgi aluminiowe 16", z ogumieniem 205/55
Gniazda USB + AUX
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | nieprawidłowy - Stuki przekładni kierowniczej. |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Znaczny wyciek oleju z silnika.
Zagubiony dowód rejestracyjny.
Stuki z przekładni kierowczej.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
290 - 390 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
200 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
60 - 70 μm
4
Słupek środkowy lewy
60 - 70 μm
5
Drzwi tylne lewe
120 - 130 μm
6
Błotnik tylny lewy
110 - 160 μm
7
Błotnik tylny prawy
110 - 130 μm
8
Drzwi tylne prawe
110 - 120 μm
9
Próg prawy
60 - 70 μm
10
Słupek środkowy prawy
60 - 70 μm
11
Drzwi przednie prawe
370 - 410 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
270 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
380 - 530 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
190 - 300 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
130 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
80 - 90 μm
17
Pokrywa/klapa
70 - 80 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Nexen N BLUE HD plus 205/55r16 |
Bieżnik | 7,73 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Bridgestone Turanza T005205/55r16 |
Bieżnik | 5,81 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Nexen N BLUE HD plus 205/55r16 |
Bieżnik | 7,51 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Bridgestone Turanza T005205/55r16 |
Bieżnik | 5,26 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Hyundai i30 1.6 CRDi 116KM
Nr aukcji: LOEYJL
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?5 496,50 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Hyundai i30 1.6 CRDi 116KM
Nr aukcji: LOEYJL
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !