Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
mazowieckie, powiat wołomiński
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
2 310,00 PLN
Nr aukcji
0YE49
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 29.09.2022
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD (USA)
Model
Mustang
Wersja
Mach 1
Rok produkcji
1973
Salon Polska
Nie
Przebieg
50466 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
5 752 cm3
Moc silnika
400 KM / 400 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Coupe
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
Szary
Masa własna
1610 kg
Data pierwszej rej.
1973-01-01
Termin badania tech.
2023-07-01T13:55:03.554+02:00
Polisa OC
2023-07-04
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
1
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felgi aluminiowe
Obrotomierz
Wyposażenie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu - szpera mechaniczna Eaton torsen
Hamulce tarczowe przód
Gaźnik Edelbrock 750 Performer
Kute tłoki Speed Pro
Wałek rozrządu Edelbrock Performer
Felgi American Racing 7x17, 8x17
Panhard Bar tył
Sprzęgło sportowe sterowane hydraulicznie
Rozrząd Edelbrock
Dwie głowice aluminiowe Edelbrock 61629 Performer RPM
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | niesprawne - Brak sprężarki klimatyzacji |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | nie dotyczy |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | nie dotyczy |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
700 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
700 - 1300 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
200 - 1600 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
500 - 1600 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
5
Drzwi tylne lewe
0 - 0 μm
6
Błotnik tylny lewy
800 - 2500 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
500 - 3000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
0 - 0 μm
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
250 - 1200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
300 - 1500 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
11
Drzwi przednie prawe
200 - 340 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
200 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
1300 - 1500 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
1500 - 2000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
200 - 550 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
400 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17
Pokrywa/klapa
1200 - 2000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | TRIANGLEADVANTEX235/50/17 |
Bieżnik | 7 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | TRIANGLEADVANTEX255/45/17 |
Bieżnik | 7 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | TRIANGLEADVANTEX235/50/17 |
Bieżnik | 7 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | TRIANGLEADVANTEX255/45/17 |
Bieżnik | 7 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD (USA) Mustang Mach 1
Nr aukcji: 0YE49
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?260 001,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD (USA) Mustang Mach 1
Nr aukcji: 0YE49
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !