Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
małopolskie, powiat Kraków
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
41 067,75 PLN
Nr aukcji
VEL2ZE
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 26.08.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD (USA)
Model
Fusion 13-
Wersja
Fusion 2.0 EcoBoost Titanium aut
Rok produkcji
2016
Salon Polska
Nie
Przebieg
67364 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 6
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 999 cm3
Moc silnika
239 KM / 176 kW
Skrzynia biegów
Automat.
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Sedan
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
Biały
Masa własna
1699 kg
Data pierwszej rej.
2016-01-01
Termin badania tech.
2024-06-20
Polisa OC
2025-06-27
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
1
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne
Alarm
ASR
Blokada zapobiegająca otwarciu tylnych drzwi przez dzieci
Czujniki parkowania - tył
Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Badanie techniczne ważne do 28.08.2025r.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
100 - 140 μm
2
Drzwi przednie lewe
190 - 1350 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
90 - 110 μm
4
Słupek środkowy lewy
40 - 50 μm
5
Drzwi tylne lewe
160 - 190 μm
6
Błotnik tylny lewy
250 - 1390 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
280 - 1160 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
220 - 460 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
110 - 170 μm
10
Słupek środkowy prawy
50 - 70 μm
11
Drzwi przednie prawe
320 - 840 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
190 - 600 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
120 - 140 μm
14
Słupek przedni lewy
50 - 60 μm
15
Słupek przedni prawy
60 - 70 μm
16
Dach
120 - 140 μm
17
Pokrywa/klapa
110 - 130 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Goodyear Eagle ls2235/45 r18 |
Bieżnik | 5,55 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Goodyear Viva 3 all-season235/45 r18 |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Goodyear Eagle ls2235/45 r18 |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | Goodyear Viva 3 all-season235/45 r18 |
Bieżnik | 5 mm |
Ogumienie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | brak możliwości odczytu |
Bieżnik | brak możliwości odczytu |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | brak możliwości odczytu |
Bieżnik | brak możliwości odczytu |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | Goodyear Eagle ls2 235/45 r18 |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | brak możliwości odczytu |
Bieżnik | brak możliwości odczytu |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Ford Fusion Titanium 2.0 EcoBoost 239KM
Nr aukcji: VEL2ZE
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?42 000,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Ford Fusion Titanium 2.0 EcoBoost 239KM
Nr aukcji: VEL2ZE
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !