Dane aukcji
Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
dolnośląskie, powiat Wrocław
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
11 508,00 PLN
Nr aukcji
R6JO4
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 26.03.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Mondeo Kombi 10-14
Wersja
Mondeo 2.0 TDCi Trend
Generacja
Rok produkcji
2011
Salon Polska
Tak
Gwarancja
Nie
Przebieg
281820 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3 cm
Moc silnika
140 KM / 103 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Niebieski
Masa własna
1500 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2011-07-18
Termin badania tech.
2024-09-13
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne
Alarm
El. podnoszenie szyb, przód i tył
Felgi aluminiowe 17" z ogumieniem
Fotel kierowcy z elektryczną regulacją wysokości
Immobilizer
Wyposażenie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
komplet opon letnich MATADOR, bieżnik 5 mm
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawny |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Uwagi dodatkowe
uszkodzony czujnik zapięcia pasa PL
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
155 - 405 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
105 - 120 μm
3
Próg lewy
70 - 90 μm
4
Słupek środkowy lewy
55 - 75 μm
5
Drzwi tylne lewe
100 - 115 μm
6
Błotnik tylny lewy
155 - 515 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
180 - 455 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
100 - 125 μm
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
75 - 90 μm
10
Słupek środkowy prawy
55 - 75 μm
11
Drzwi przednie prawe
220 - 265 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
140 - 205 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
85 - 100 μm
14
Słupek przedni lewy
110 - 135 μm
15
Słupek przedni prawy
110 - 130 μm
16
Dach
115 - 125 μm
17
Pokrywa/klapa
105 - 120 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | PowertacSnowStar215/50 R17 95H |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | NokianWR D4215/50 R17 98 H M+S |
Bieżnik | 5,5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | PowertacSnowStar215/50 R17 95H |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | NokianWR D4215/50 R17 98H M+S |
Bieżnik | 5,5 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD Mondeo Kombi 10-14 Mondeo 2.0 TDCi Trend
Nr aukcji: R6JO4
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?11 508,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD Mondeo Kombi 10-14 Mondeo 2.0 TDCi Trend
Nr aukcji: R6JO4
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !