FORD Grand Tourneo Connect 18-22 Gr. Tourneo Connect 1.5 EcoBlue Titanium

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
świętokrzyskie, powiat kielecki
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
101 550,00 PLN
Nr aukcji
Z27J7E
Nr rejestracyjny
T9IIII

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 04.02.2025

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Grand Tourneo Connect 18-22
Wersja
Gr. Tourneo Connect 1.5 EcoBlue Titanium
Rok produkcji
2022
Salon Polska
Tak
Przebieg
92991 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 6d -ISC-FCM
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 498 cm3
Moc silnika
122 KM / 90 kW
Skrzynia biegów
Automat.
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Szary
Masa własna
1634 kg
Data pierwszej rej.
2022-07-14
Termin badania tech.
2025-07-14
Vin
WF0EXXSK2NX003373
Dowód rejestracyjny
DR/BAS 2546776
Polisa OC
2025-07-13
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
ABS
Active Park Assist - system wspomagający manewr parkowania + czujniki parkowania z przodu i tyłu
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Airbag kierowcy
Czujniki odległości przy parkowaniu, przód i tył
Czujnik zmierzchu
Dach szklany panoramiczny

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Pojazd serwisowany, ładnie utrzymany

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
100 - 150 μm
4 Słupek środkowy lewy
100 - 150 μm
5 Drzwi tylne lewe
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
100 - 150 μm
10 Słupek środkowy prawy
100 - 150 μm
11 Drzwi przednie prawe
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
100 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Dębica Frigo215/55R17
Bieżnik 4 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Dębica Frigo215/55R17
Bieżnik 4 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Dębica Frigo215/55R17
Bieżnik 4 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Dębica Frigo215/55R17
Bieżnik 4 mm

FORD Grand Tourneo Connect 18-22 Gr. Tourneo Connect 1.5 EcoBlue Titanium

Aktualna cena brutto

101 550,00 PLN
nie możesz licytować
Zarejestruj się, aby licytować.
Rejestracja trwa zaledwie 3 minuty.
zarejestruj się
Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !