Aukcja zakończona
13.05.2023 20:46

FORD Fusion 02-05 Fusion 1.4 TDCi -100- / FX

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
dolnośląskie, powiat głogowski
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
940,00 PLN
Nr aukcji
0N62K

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 10.05.2023

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Fusion 02-05
Wersja
Fusion 1.4 TDCi -100- / FX
Rok produkcji
2003
Salon Polska
Nie
Przebieg
285768 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 3
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 399 cm3
Moc silnika
KM / 50 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Niebieski
Masa własna
1187 kg
Data pierwszej rej.
2003-08-18T12:55:00+02:00
Termin badania tech.
2022-03-30T12:55:00+02:00
Polisa OC
2023-07-03
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
El. podnoszenie szyb, przód
Immobilizer
Kierownica skórzana

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (ciepły silnik)
Silnik - praca nieprawidłowy - nierowna praca silnika
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie nieprawidłowe - Widoczne ogniska rdzy
Układ hamulcowy nieprawidłowy - Bardzo słabe hamulce.
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie niesprawne - brak czynnika
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania nie dotyczy

Uwagi dodatkowe

Widoczne duże ogniska korozji, w niektórych miejscach nie można zmierzyć grubości powłoki lakierniczej.. Widoczny wyciek oleju z silnika. Klimatyzacja nie działa.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
160 - 910 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
130 - 140 μm
3 Próg lewy
70 - 160 μm
4 Słupek środkowy lewy
50 - 80 μm
5 Drzwi tylne lewe
90 - 120 μm
6 Błotnik tylny lewy
360 - 1720 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
30 - 110 μm
8 Drzwi tylne prawe
90 - 120 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
80 - 100 μm
10 Słupek środkowy prawy
80 - 100 μm
11 Drzwi przednie prawe
120 - 170 μm
12 Błotnik przedni prawy
180 - 700 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
400 - 1240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
70 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
60 - 120 μm
16 Dach
110 - 130 μm
17 Pokrywa/klapa
180 - 1140 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Vikingsnow tech II185/65 R14
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Vikingsnow tech II185/65 R14
Bieżnik 6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Vikingsnow tech II185/65 R14
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony Vikingsnow tech II185/65 R14
Bieżnik 6 mm
Koło zapasowe

FORD Fusion 02-05 Fusion 1.4 TDCi -100- / FX

Aukcja zakończona
13.05.2023 20:46
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !