Dane aukcji
Sprzedający
Firma
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
940,00 PLN
Nr aukcji
0N62K
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 10.05.2023
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Fusion 02-05
Wersja
Fusion 1.4 TDCi -100- / FX
Rok produkcji
2003
Salon Polska
Nie
Przebieg
285768 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 3
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 399 cm3
Moc silnika
KM / 50 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Niebieski
Masa własna
1187 kg
Data pierwszej rej.
2003-08-18T12:55:00+02:00
Termin badania tech.
2022-03-30T12:55:00+02:00
Polisa OC
2023-07-03
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
El. podnoszenie szyb, przód
Immobilizer
Kierownica skórzana
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (ciepły silnik) |
---|---|
Silnik - praca | nieprawidłowy - nierowna praca silnika |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | nieprawidłowe - Widoczne ogniska rdzy |
Układ hamulcowy | nieprawidłowy - Bardzo słabe hamulce. |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | niesprawne - brak czynnika |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Uwagi dodatkowe
Widoczne duże ogniska korozji, w niektórych miejscach nie można zmierzyć grubości powłoki lakierniczej.. Widoczny wyciek oleju z silnika. Klimatyzacja nie działa.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
160 - 910 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
130 - 140 μm
3
Próg lewy
70 - 160 μm
4
Słupek środkowy lewy
50 - 80 μm
5
Drzwi tylne lewe
90 - 120 μm
6
Błotnik tylny lewy
360 - 1720 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
30 - 110 μm
8
Drzwi tylne prawe
90 - 120 μm
9
Próg prawy
80 - 100 μm
10
Słupek środkowy prawy
80 - 100 μm
11
Drzwi przednie prawe
120 - 170 μm
12
Błotnik przedni prawy
180 - 700 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
400 - 1240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
70 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
60 - 120 μm
16
Dach
110 - 130 μm
17
Pokrywa/klapa
180 - 1140 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Vikingsnow tech II185/65 R14 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Vikingsnow tech II185/65 R14 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Vikingsnow tech II185/65 R14 |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Vikingsnow tech II185/65 R14 |
Bieżnik | 6 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD Fusion 02-05 Fusion 1.4 TDCi -100- / FX
Nr aukcji: 0N62K
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?2 000,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD Fusion 02-05 Fusion 1.4 TDCi -100- / FX
Nr aukcji: 0N62K
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !