Dane aukcji
Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
23 598,75 PLN
Nr aukcji
WKM1MQ
Nr rejestracyjny
PZ1T808
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 04.07.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Focus Kombi 11-14
Wersja
Focus 2.0 TDCi Titanium MPS6
Generacja
Rok produkcji
2013
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
287581 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3 cm
Moc silnika
163 KM / 120 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1346 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2013-10-09
Termin badania tech.
2025-06-27
Vin
WF0LXXGCBLDC68044
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne
ASR
Czujnik deszczu aktywujący wycieraczki
Czujniki parkowania - przód - tył
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP
Wyposażenie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Lane assist
Podgrzewana przednia szyba
Inteligentny kluczyk
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
180 - 1820 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
160 - 1420 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
90 - 180 μm
4
Słupek środkowy lewy
90 - 180 μm
5
Drzwi tylne lewe
120 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
270 - 2000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
140 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
190 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
9
Próg prawy
140 - 160 μm
10
Słupek środkowy prawy
180 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
11
Drzwi przednie prawe
220 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
110 - 140 μm
13
Pokrywa przednia
200 - 320 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
110 - 140 μm
15
Słupek przedni prawy
100 - 140 μm
16
Dach
200 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17
Pokrywa/klapa
170 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | GoodrideSeason elite215/50R17 |
Bieżnik | 6,6 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideSeason elite215/50R17 |
Bieżnik | 7,2 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideSeason elite215/50R17 |
Bieżnik | 6,7 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideSeason elite215/50R17 |
Bieżnik | 6,8 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD FOCUS ST-LINE 2.0 TDCI 163KM
Nr aukcji: WKM1MQ
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?23 598,75 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD FOCUS ST-LINE 2.0 TDCI 163KM
Nr aukcji: WKM1MQ
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !