Dane aukcji
Sprzedający
Firma
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
5 350,00 PLN
Nr aukcji
R17J4
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 12.10.2023
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Focus Kombi 11-14
Wersja
Focus 1.6 TDCi Ambiente
Rok produkcji
2012
Salon Polska
Tak
Przebieg
358500 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 560 cm3
Moc silnika
95 KM / 70 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czarny
Masa własna
1287 kg
Data pierwszej rej.
2012-09-14
Termin badania tech.
2023-02-12
Polisa OC
2024-02-26
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
1
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk: poduszki powietrzne czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne
El. podnoszenie szyb, przód
Felgi stalowe 16 z ogumieniem
Immobilizer
Kierownica skórzana
Klimatyzacja manualna
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | nieprawidłowy (zimny silnik) - nieudana próba uruchomienia silnika |
---|---|
Silnik - praca | nieprawidłowy - silnik niesprawny |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Uwagi dodatkowe
Silnik niesprawny. Brak akumulatora. Brak możliwości weryfikacji stanu:
- skrzyni biegów I sprzęgła
- układu kierowniczego, jezdnego i hamulcowego
- układu klimatyzacji
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
270 - 1650 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
180 - 190 μm
3
Próg lewy
90 - 115 μm
4
Słupek środkowy lewy
100 - 110 μm
5
Drzwi tylne lewe
175 - 225 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
215 - 1460 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
215 - 980 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
120 - 125 μm
9
Próg prawy
95 - 130 μm
10
Słupek środkowy prawy
90 - 120 μm
11
Drzwi przednie prawe
180 - 195 μm
12
Błotnik przedni prawy
90 - 100 μm
13
Pokrywa przednia
240 - 340 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
155 - 225 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
155 - 175 μm
16
Dach
150 - 190 μm
17
Pokrywa/klapa
150 - 160 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NOKIAN WR D4205/55 R16 91H |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NOKIAN WR D4205/55 R16 91H |
Bieżnik | 4,5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NOKIAN WR D4205/55 R16 91H |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | NOKIAN WR D4205/55 R16 91H |
Bieżnik | 4,5 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD Focus Kombi 11-14 Focus 1.6 TDCi Ambiente
Nr aukcji: R17J4
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?7 700,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD Focus Kombi 11-14 Focus 1.6 TDCi Ambiente
Nr aukcji: R17J4
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !