Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
18 806,00 PLN
Nr aukcji
051NX
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 02.06.2023
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Focus Hatchback 11-14
Wersja
Focus 1.6 TDCi Trend
Rok produkcji
2012
Salon Polska
Nie
Przebieg
141775 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 560 cm3
Moc silnika
95 KM / 70 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1263 kg
Data pierwszej rej.
2012-06-01
Termin badania tech.
2024-04-04
Polisa OC
2023-09-11
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Lakier metalik
Koło zapasowe - pełnowymiarowe
Szyby przednie elektryczne
Lusterka prawe i lewe ust. elektr.
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
Kierownica skórzana
Kierownica wielofunkcyjna
Klimatyzacja
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | nie dotyczy |
Uwagi dodatkowe
Słyszalne stuki w zawieszeniu - potrzebna weryfikacja warsztatowa. Sprzedający deklaruje posiadanie dodatkowego kompletu kół. Nie okazano podczas oględzin.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
280 - 750 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
105 - 130 μm
4
Słupek środkowy lewy
120 - 140 μm
5
Drzwi tylne lewe
210 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
180 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
135 - 150 μm
8
Drzwi tylne prawe
140 - 170 μm
9
Próg prawy
90 - 130 μm
10
Słupek środkowy prawy
110 - 150 μm
11
Drzwi przednie prawe
195 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
180 - 550 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
180 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
115 - 130 μm
15
Słupek przedni prawy
85 - 95 μm
16
Dach
170 - 175 μm
17
Pokrywa/klapa
160 - 165 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | MichelinEnergy Saver205/55R16 91V |
Bieżnik | 4,4 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | MichelinEnergy Saver205/55R16 91V |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | MichelinEnergy Saver205/55R16 91V |
Bieżnik | 5,2 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | MichelinEnergy Saver205/55R16 91V |
Bieżnik | 5 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD Focus Hatchback 11-14 Focus 1.6 TDCi Trend
Nr aukcji: 051NX
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?19 000,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD Focus Hatchback 11-14 Focus 1.6 TDCi Trend
Nr aukcji: 051NX
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !