Aukcja zakończona
29.04.2023 12:45

FORD Focus Hatchback 11-14 Focus 1.6 TDCi Trend

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
pomorskie, powiat gdański
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
14 736,00 PLN
Nr aukcji
RM9OY

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 19.04.2023

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
Focus Hatchback 11-14
Wersja
Focus 1.6 TDCi Trend
Rok produkcji
2011
Salon Polska
Nie
Przebieg
120572 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 560 cm3
Moc silnika
KM / 70 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Niebieski
Masa własna
1338 kg
Data pierwszej rej.
2011-06-30
Termin badania tech.
2024-04-07
Polisa OC
2024-02-04
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag - 4 sztuki
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne
El. podnoszenie szyb, przód
ESP
Felgi aluminiowe 16" z ogumieniem
Immobilizer

Wyposażenie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Akcesoryjne czujniki parkowania tył

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Błotnik LT - wgniecenie i rysy; drzwi LT - rysy; drzwi PL - rysy i ubytki lakieru na rancie; zderzak P - odpryski i rysy; reflektor PP - zaparowany; błotnik PP - ubytek klaru; drzwi PP - rysy i wgniecenie; drzwi TP - rysy, matowy lakier, deformacje szpachlówki; błotnik TP - odpryski i rysy; zderzak T - zarysowany, niewłaściwie spasowany; osłony wewn słupków "A" L i P - źle spasowane, odstają przy desce rozdz.; fotel kierowcy - uszkodzona tapicerka; kanapa tył - uszkodzona tapicerka; kołpaki 4x - porysowane; dach - rysa w części przedniej. Prawy bok po naprawie blacharskiej i lakierniczej.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
140 - 170 μm
2 Drzwi przednie lewe
150 - 172 μm
3 Próg lewy
88 - 140 μm
4 Słupek środkowy lewy
87 - 120 μm
5 Drzwi tylne lewe
120 - 150 μm
6 Błotnik tylny lewy
120 - 160 μm
7 Błotnik tylny prawy
160 - 2200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
150 - 465 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
98 - 802 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10 Słupek środkowy prawy
90 - 120 μm
11 Drzwi przednie prawe
150 - 472 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
150 - 218 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
117 - 150 μm
14 Słupek przedni lewy
99 - 120 μm
15 Słupek przedni prawy
90 - 120 μm
16 Dach
130 - 160 μm
17 Pokrywa/klapa
136 - 492 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony W&M MykiM+S 320 ECO215/55R16 93H
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony W&M MykiM+S 320 ECO215/55R16 93H
Bieżnik 6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony W&M MykiM+S 320 ECO215/55R16 93H
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi stalowa
Model opony W&M MykiM+S 320 ECO215/55R16 93H
Bieżnik 6 mm
Koło zapasowe

FORD Focus Hatchback 11-14 Focus 1.6 TDCi Trend

Aukcja zakończona
29.04.2023 12:45
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !