Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
18 159,00 PLN
Nr aukcji
43ZK66
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 24.10.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
C-MAX 10-15
Wersja
C-MAX 1.6 TDCi Edition
Rok produkcji
2014
Salon Polska
Nie
Przebieg
218651 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 560 cm3
Moc silnika
116 KM / 85 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1390 kg
Data pierwszej rej.
2014-04-07
Termin badania tech.
2025-06-11
Polisa OC
2025-04-03
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
ASR
Czujniki parkowania - tył
Elektryczna blokada otwarcia tylnych drzwi od wewnątrz (zabezpieczenie przed otwarciem przez dzieci)
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP
Fotel kierowcy z regulacją lędźwiową
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Brak zaślepek żarówek reflektorów przód - urwane zaczepy
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
120 - 2000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
80 - 90 μm
3
Próg lewy
60 - 100 μm
4
Słupek środkowy lewy
50 - 80 μm
5
Drzwi tylne lewe
70 - 90 μm
6
Błotnik tylny lewy
80 - 120 μm
7
Błotnik tylny prawy
100 - 2000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
160 - 310 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
9
Próg prawy
80 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
60 - 100 μm
11
Drzwi przednie prawe
140 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
130 - 180 μm
13
Pokrywa przednia
90 - 110 μm
14
Słupek przedni lewy
50 - 70 μm
15
Słupek przedni prawy
40 - 70 μm
16
Dach
90 - 120 μm
17
Pokrywa/klapa
80 - 110 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KellyWinter hp205/55 r16 |
Bieżnik | 7,5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KellyWinter hp205/55 r16 |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KellyWinter hp205/55 r16 |
Bieżnik | 6,5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | KellyWinter hp205/55 r16 |
Bieżnik | 5,5 mm |
Ogumienie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | AplusA608205/55 r16 |
Bieżnik | 5,5 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | AplusA608205/55 r16 |
Bieżnik | 5,5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | AplusA608205/55 r16 |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | brak możliwośći sprawdzenia |
Model opony | AplusA608205/55 r16 |
Bieżnik | 5 mm |
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Ford C-Max 1.6 TDCi 116KM
Nr aukcji: 43ZK66
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?18 159,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Ford C-Max 1.6 TDCi 116KM
Nr aukcji: 43ZK66
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !