Dane aukcji
Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
łódzkie, powiat Łódź
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
5 353,00 PLN
Nr aukcji
05W6D
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 12.02.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
C-MAX 07-10
Wersja
C-MAX 1.8 TDCi Trend
Generacja
Rok produkcji
2008
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
212554 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 753 cm3 cm
Moc silnika
115 KM / 85 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1390 kg
Ładowność
605 kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2008-08-29
Termin badania tech.
2024-06-05
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
ABS
ASR
Skrzynia manualna, 5-biegowa
Zamek centralny
El. podnoszenie szyb, przód i tył
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa
Radio Sony CD/MP3, 8 głośników, sterowane z kierownicy
Wyposażenie dodatkowe
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Szyby przyciemniane
Podłokietnik przedni
Stoliki przednich foteli
Kieszenie foteli przednich
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawny |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Pojazd po naprawach blacharsko-lakierniczych. Uszkodzenia : - zderzak T- źle spasowany, brak zaślepki mocowania uchwytu holowniczego, nakładka górna odklejona, inny odcień lakieru,
- zderzak P- inny odcień lakieru,
- błotnik pl- korozja w części dolnej,
-próg L- korozja
-błotnik TL- korozja
- błotnik TP- korozja,
- próg P- korozja
- błotnik PP- korozja
- lusterko P- od innego modelu, nielakierowane, kierunkowskaz potłuczony
- felgi - zarysowane i ubytki
- wykładziny wew boczne bagażnika- porysowane
- alarm- nie działa
- poszycie siedzenia PL- rozerwane
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
170 - 180 μm
2
Drzwi przednie lewe
180 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
160 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
120 - 150 μm
5
Drzwi tylne lewe
230 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
240 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
530 - 1300 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
150 - 160 μm
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
270 - 360 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
270 - 300 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
11
Drzwi przednie prawe
240 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
210 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
230 - 330 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
110 - 150 μm
15
Słupek przedni prawy
310 - 370 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
160 - 180 μm
17
Pokrywa/klapa
170 - 180 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | MichelinCrossClimate205/55 R16 94V |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | MichelinCrossClimate205/55 R16 94V |
Bieżnik | 5 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | MichelinCrossClimate205/55 R16 94V |
Bieżnik | 6 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | MichelinCrossClimate205/55 R16 94V |
Bieżnik | 5 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
FORD C-MAX 07-10 C-MAX 1.8 TDCi Trend
Nr aukcji: 05W6D
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?5 353,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
FORD C-MAX 07-10 C-MAX 1.8 TDCi Trend
Nr aukcji: 05W6D
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !