Aukcja zakończona
16.04.2024 20:00

FORD C-MAX 07-10 C-MAX 1.8 TDCi Trend

Dane aukcji

Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
łódzkie, powiat Łódź
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
5 353,00 PLN
Nr aukcji
05W6D

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 12.02.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
FORD
Model
C-MAX 07-10
Wersja
C-MAX 1.8 TDCi Trend
Generacja
Rok produkcji
2008
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
212554 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 753 cm3 cm
Moc silnika
115 KM / 85 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1390 kg
Ładowność
605 kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2008-08-29
Termin badania tech.
2024-06-05

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
ABS
ASR
Skrzynia manualna, 5-biegowa
Zamek centralny
El. podnoszenie szyb, przód i tył
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa
Radio Sony CD/MP3, 8 głośników, sterowane z kierownicy

Wyposażenie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Szyby przyciemniane
Podłokietnik przedni
Stoliki przednich foteli
Kieszenie foteli przednich

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawny
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Pojazd po naprawach blacharsko-lakierniczych. Uszkodzenia : - zderzak T- źle spasowany, brak zaślepki mocowania uchwytu holowniczego, nakładka górna odklejona, inny odcień lakieru, - zderzak P- inny odcień lakieru, - błotnik pl- korozja w części dolnej, -próg L- korozja -błotnik TL- korozja - błotnik TP- korozja, - próg P- korozja - błotnik PP- korozja - lusterko P- od innego modelu, nielakierowane, kierunkowskaz potłuczony - felgi - zarysowane i ubytki - wykładziny wew boczne bagażnika- porysowane - alarm- nie działa - poszycie siedzenia PL- rozerwane

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
170 - 180 μm
2 Drzwi przednie lewe
180 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
160 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4 Słupek środkowy lewy
120 - 150 μm
5 Drzwi tylne lewe
230 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
240 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
530 - 1300 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
150 - 160 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
270 - 360 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10 Słupek środkowy prawy
270 - 300 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
11 Drzwi przednie prawe
240 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
210 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
230 - 330 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
110 - 150 μm
15 Słupek przedni prawy
310 - 370 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
160 - 180 μm
17 Pokrywa/klapa
170 - 180 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MichelinCrossClimate205/55 R16 94V
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MichelinCrossClimate205/55 R16 94V
Bieżnik 5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MichelinCrossClimate205/55 R16 94V
Bieżnik 6 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony MichelinCrossClimate205/55 R16 94V
Bieżnik 5 mm
Koło zapasowe

FORD C-MAX 07-10 C-MAX 1.8 TDCi Trend

Aukcja zakończona
16.04.2024 20:00
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !