Aukcja zakończona
02.06.2023 11:20

CITROEN C5 Tourer 08-11 C5 2.0 HDi Exclusive aut

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
dolnośląskie, powiat głogowski
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
2 990,00 PLN
Nr aukcji
0N6M4
Nr rejestracyjny
PL98034

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 20.05.2023

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
CITROEN
Model
C5 Tourer 08-11
Wersja
C5 2.0 HDi Exclusive aut
Generacja
Rok produkcji
2010
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
340966 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3 cm
Moc silnika
KM / 120 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Biały
Masa własna
1717 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2010-02-24T08:45:00+01:00
Termin badania tech.
2023-12-01T08:45:00+01:00
Vin
VF7RWRHHAAL513425

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
ABS
Airbag 6 sztuk
Airbag pasażera
Airbag kierowcy i pasażera
ASR
Automatyczne włączanie świateł

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie nieprawidłowe - Stuki w prawym nadkolu.
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawny
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Lewy i prawy słupek szyby przedniej brak odczytu grubości lakieru.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
250 - 370 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
280 - 1100 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
80 - 120 μm
4 Słupek środkowy lewy
80 - 90 μm
5 Drzwi tylne lewe
170 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
270 - 1150 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
200 - 270 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
190 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
80 - 90 μm
10 Słupek środkowy prawy
60 - 80 μm
11 Drzwi przednie prawe
170 - 720 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
230 - 300 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
200 - 740 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
340 - 1420 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
230 - 1740 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
850 - 1480 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
70 - 120 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony LASSASnaways4225/50 R17
Bieżnik
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony LASSASnaways4225/50 R17
Bieżnik 5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony LASSASnaways4225/50 R17
Bieżnik 5 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony LASSASnaways4225/50 R17
Bieżnik 5 mm

Ogumienie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi brak
Model opony Hankook.225/50 R17
Bieżnik 5 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi brak
Model opony Hankook.225/50 R17
Bieżnik 5 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi brak
Model opony Hankook.225/50 R17
Bieżnik 5 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi brak
Model opony Hankook.225/50 R17
Bieżnik 5 mm
Koło zapasowe

CITROEN C5 Tourer 08-11 C5 2.0 HDi Exclusive aut

Aukcja zakończona
02.06.2023 11:20
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !