Dane aukcji
Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
mazowieckie, powiat Warszawa
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
8 512,00 PLN
Nr aukcji
LOE4K2
Nr rejestracyjny
WE2N801
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 07.10.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
CITROEN
Model
C5 04-08
Wersja
C5 II 2.0 HDi Exclusive
Rok produkcji
2006
Salon Polska
Nie
Przebieg
198636 km
Paliwo
Diesel
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 997 cm3
Moc silnika
136 KM / 100 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Srebrny
Masa własna
1573 kg
Data pierwszej rej.
2006-02-15
Termin badania tech.
2025-04-25
Vin
VF7RCRHRH76734615
Dowód rejestracyjny
BAR0431303
Polisa OC
2025-05-24
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ESP - układ stabilizacji toru jazdy
Immobilizer
Lakier metalik
Lusterka boczne regulowane elektrycznie
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Felgi stalowe 16 ". Według informacji podanych przez sprzedającego auto jest po wymianie silnika na silnik z 2013 r., którego przebieg wynosi 112000km.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
80 - 90 μm
2
Drzwi przednie lewe
80 - 90 μm
3
Próg lewy
50 - 790 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4
Słupek środkowy lewy
50 - 60 μm
5
Drzwi tylne lewe
140 - 150 μm
6
Błotnik tylny lewy
90 - 1050 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
90 - 710 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
90 - 140 μm
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
60 - 540 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
10
Słupek środkowy prawy
50 - 60 μm
11
Drzwi przednie prawe
150 - 1380 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
280 - 1080 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
50 - 60 μm
14
Słupek przedni lewy
80 - 90 μm
15
Słupek przedni prawy
80 - 140 μm
16
Dach
80 - 90 μm
17
Pokrywa/klapa
90 - 100 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Hankook Kinergy 4S2205/55R16 |
Bieżnik | 5,96 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Hankook Kinergy 4S2205/55R16 |
Bieżnik | 6,86 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Hankook Kinergy 4S2205/55R16 |
Bieżnik | 6,01 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | stalowa |
Model opony | Hankook Kinergy 4S2205/55R16 |
Bieżnik | 7,22 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Citroen C5 Exclusive 2.0 HDi 136KM
Nr aukcji: LOE4K2
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?8 512,00 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Citroen C5 Exclusive 2.0 HDi 136KM
Nr aukcji: LOE4K2
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !