Aukcja zakończona
23.10.2022 16:34

CHEVROLET (USA) Camaro 10-13 Camaro 3.6 V6 1LT

Dane aukcji

Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
dolnośląskie, powiat średzki
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
28 828,00 PLN
Nr aukcji
8QGN9

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 12.10.2022

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
CHEVROLET (USA)
Model
Camaro 10-13
Wersja
Camaro 3.6 V6 1LT
Rok produkcji
2010
Salon Polska
Nie
Przebieg
123633 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
3 600 cm3
Moc silnika
KM / 224 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Coupe
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
Czarny
Masa własna
1658 kg
Data pierwszej rej.
2010-01-01T17:22:29.140+01:00
Termin badania tech.
2022-11-03T17:21:35.410+01:00
Polisa OC
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
1

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag - 6 sztuk (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne
El. podnoszenie szyb, przód
Felgi aluminiowe 20" z ogumieniem
Fotel kierowcy ust. elektrycznie
Immobilizer
Kierownica wielofunkcyjna

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca nieprawidłowy - głośna praca paska napędu osprzętu silnika, wibracje na zimnym silniku
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania nie dotyczy

Uwagi dodatkowe

W dowodzie rejestracyjnym wpisana administracyjna data pierwszej rejestracji (01.01.2010). Według tabliczki znamionowej pojazd wyprodukowany w kwietniu 2010. Wady lakiernicze (morka) na zderzaku przednim, pokrywie komory silnika i błotniku przednim lewym. Zderzak przedni I reflektor przedni lewy po naprawie.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
135 - 145 μm
2 Drzwi przednie lewe
210 - 255 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
90 - 130 μm
4 Słupek środkowy lewy
95 - 110 μm
5 Drzwi tylne lewe
0 - 0 μm
6 Błotnik tylny lewy
295 - 400 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
255 - 380 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
0 - 0 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
90 - 120 μm
10 Słupek środkowy prawy
90 - 100 μm
11 Drzwi przednie prawe
200 - 225 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
190 - 205 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
300 - 558 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
115 - 140 μm
15 Słupek przedni prawy
110 - 145 μm
16 Dach
175 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
225 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony VeneziaCrusade SUV275/40 ZR20
Bieżnik 4,0 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GT RadialChampiro UHP AS275/40 ZR20
Bieżnik 6,0 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony VeneziaCrusade SUV275/40 ZR20
Bieżnik 4,0 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GT RadialChampiro UHP AS275/40 ZR20
Bieżnik 6,0 mm

CHEVROLET (USA) Camaro 10-13 Camaro 3.6 V6 1LT

Aukcja zakończona
23.10.2022 16:34
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !