Bmw M2 3.0 370KM

Dane aukcji

Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
mazowieckie, powiat Warszawa
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
145 022,00 PLN
Nr aukcji
53NV9N
Nr rejestracyjny
WW8856W

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 03.06.2025

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
BMW
Model
Seria 2 Coupe [F22] 13-17
Wersja
M2
Rok produkcji
2016
Salon Polska
Tak
Przebieg
36803 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 6
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
2 979 cm3
Moc silnika
370 KM / 272 kW
Skrzynia biegów
Automat.
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Coupe
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
Niebieski
Masa własna
1520 kg
Data pierwszej rej.
2016-06-28
Termin badania tech.
2026-03-26
Vin
WBS1H91020V841815
Dowód rejestracyjny
BAU1396826
Polisa OC
2026-03-20
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
ABS
Alarm
Asystent świateł drogowych
Czujniki parkowania - tył
El. podnoszenie szyb, przód
ESP
Felgi aluminiowe 19 Double Spoke 437 M (czarne) z ogumieniem mieszanym
Immobilizer

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (ciepły silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Auto oklejony folią bezbarwną, która podwyższa wyniki pomiaru lakieru.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
260 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
240 - 250 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
90 - 100 μm
4 Słupek środkowy lewy
90 - 100 μm
5 Drzwi tylne lewe
1 - 1 μm
6 Błotnik tylny lewy
270 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
260 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
1 - 1 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
90 - 100 μm
10 Słupek środkowy prawy
90 - 100 μm
11 Drzwi przednie prawe
250 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
260 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
250 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
240 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
240 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
240 - 260 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
250 - 280 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Sport Contact 7245/35R19
Bieżnik 5,07 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Sport Contact 7265/35R19
Bieżnik 5,03 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Sport Contact 7245/35R19
Bieżnik 7,01 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Sport Contact 7265/35R19
Bieżnik 5,96 mm

Bmw M2 3.0 370KM

Aktualna cena brutto

145 022,00 PLN
nie możesz licytować
Zarejestruj się, aby licytować.
Rejestracja trwa zaledwie 3 minuty.
zarejestruj się
Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !