Aukcja zakończona
10.10.2022 11:08

BENTLEY Continental GT 03-11 Continental GT

Dane aukcji

Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
mazowieckie, powiat piaseczyński
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
39 998,00 PLN
Nr aukcji
R1940

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 29.09.2022

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
BENTLEY
Model
Continental GT 03-11
Wersja
Continental GT
Rok produkcji
2007
Salon Polska
Nie
Przebieg
118977 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
5 998 cm3
Moc silnika
KM / 405 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Coupe
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
Srebrny
Masa własna
2380 kg
Data pierwszej rej.
2007-01-18T20:41:19.580+01:00
Termin badania tech.
2023-03-16T20:41:19.583+01:00
Polisa OC
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
1

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
ABS
Airbag 6 sztuk
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Czujniki parkowania - tył

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Podczas oględzin brak płyty od nawigacji. Brak gałki od regulacji lusterek, fotela kierowcy, nawiewów. Brak osłony na silniku. Źle spasowane elementy blacharskie. Liczne wady lakiernicze. Niesprawna żarówka lewej przedniej lampy.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
215 - 377 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
238 - 351 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
0 - 0 μm
4 Słupek środkowy lewy
185 - 213 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
5 Drzwi tylne lewe
0 - 0 μm
6 Błotnik tylny lewy
274 - 332 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
337 - 756 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
0 - 0 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
0 - 0 μm
10 Słupek środkowy prawy
173 - 185 μm
11 Drzwi przednie prawe
286 - 380 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
209 - 306 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
205 - 285 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
216 - 290 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
233 - 274 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
190 - 218 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
220 - 265 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony PirelliSottoZero3245/45R19
Bieżnik 7,07 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony PirelliSottoZero3245/45R19
Bieżnik 6,87 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Pirelli SottoZero3245/45R19
Bieżnik 7,04 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony PirelliSottoZero3245/45R19
Bieżnik 7,33 mm

Ogumienie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalRainSport5275/35R20
Bieżnik 6,05 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalRainSport5275/35R20
Bieżnik 5,51 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalRainSport5275/35R20
Bieżnik 6,26 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony UniroyalRainSport5275/35R20
Bieżnik 5,14 mm

BENTLEY Continental GT 03-11 Continental GT

Aukcja zakończona
10.10.2022 11:08
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !