Audi TT 3.2 250KM Quattro DSG

Dane aukcji

Sprzedający
Osoba prywatna
Lokalizacja
zachodniopomorskie, powiat Szczecin
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
19 941,00 PLN
Nr aukcji
73KL19
Nr rejestracyjny
ZS314FY

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 19.10.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
AUDI
Model
TT [8N] 99-06
Wersja
TT Coupe 3.2 Quattro DSG
Rok produkcji
2005
Salon Polska
Nie
Przebieg
214020 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 3
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
3 189 cm3
Moc silnika
250 KM / 184 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Pojazd serwisowany
Nie
Nadwozie
Coupe
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
Niebieski
Masa własna
1595 kg
Data pierwszej rej.
2005-05-20
Termin badania tech.
2025-09-13
Vin
TRUZZZ8NX41015998
Dowód rejestracyjny
Bam 3793775
Polisa OC
2025-06-27
Książka serwisowa
brak
Instrukcja obsługi
brak
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
ABS
Airbag - 4 sztuki
ASR
Dźwignia zmiany biegów: skóra/aluminium
El. podnoszenie szyb, przód
ESP - układ stabilizacji toru jazdy
Felgi aluminiowe 18" z ogumieniem
Instalacja radiowa + 8 głośników

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz niesprawne - Radio działa, ale pobiera prąd na postoju
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania nie dotyczy

Uwagi dodatkowe

W ostatnim czasie wymieniono rozrząd i zamontowano nowe sprężyny. Obecnie założone są alufelgi Japan racing. Zimowe Dotz. Nieprzydymione lampy w zestawie.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
350 - 610 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
180 - 420 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
500 - 510 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
4 Słupek środkowy lewy
1 - 1 μm
5 Drzwi tylne lewe
1 - 1 μm
6 Błotnik tylny lewy
400 - 990 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
180 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
1 - 1 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
160 - 170 μm
10 Słupek środkowy prawy
1 - 1 μm
11 Drzwi przednie prawe
180 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
250 - 350 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
300 - 330 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
330 - 440 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
200 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
150 - 190 μm
17 Pokrywa/klapa
270 - 400 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Premium contact 6255/35 zr18
Bieżnik 5 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Contisport3255/35 zr18
Bieżnik 6 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Premium contact 6225/40 r18
Bieżnik 5 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Continental Contisport3255/35 zr18
Bieżnik 6 mm

Ogumienie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Pirelli Sottozero3225/40 r18
Bieżnik 8 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Pirelli Sottozero3255/40 r18
Bieżnik 8 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Pirelli Sottozero3225/40 r18
Bieżnik 8 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony Pirelli Sottozero3255/40 r18
Bieżnik 8 mm
Koło zapasowe

Audi TT 3.2 250KM Quattro DSG

Aktualna cena brutto

19 941,00 PLN
Oczekiwana cena sprzedającego Oczekiwana cena (brutto) sprzedającego: 25 000,00 pln
Oczekiwana cena - informacja. Pamiętaj! Nawet jeśli aktualna cena licytacji nie osiągnie poziomu oczekiwanego przez sprzedającego, nie zrażaj się. Nadal istnieje szansa na przybicie oferty i okazyjny zakup pojazdu!
nie możesz licytować
Zarejestruj się, aby licytować.
Rejestracja trwa zaledwie 3 minuty.
zarejestruj się
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !