Aukcja zakończona
28.03.2023 10:15

AUDI Q8 18- Q8 55 TFSI mHEV Quattro Tiptronic

Dane aukcji

Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie, powiat Grudziądz
Forma sprzedaży
Faktura z marżą
Cena wywoławcza
233 000,00 PLN
Nr aukcji
099VX

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 27.09.2022

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
AUDI
Model
Q8 18-
Wersja
Q8 55 TFSI mHEV Quattro Tiptronic
Generacja
Rok produkcji
2019
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
52522 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
2 995 cm3 cm
Moc silnika
KM / 250,00 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Nadwozie
Kombi
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Biały
Masa własna
2230 kg
Ładowność
--- kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2019-01-01
Termin badania tech.
2024-01-01T05:56:09.235+01:00

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 8 sztuk
Airbag kierowcy
Airbag kierowcy i pasażera
Airbag pasażera
Alarm
Aplikacje dekoracyjne Aluminum Spektrum

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (ciepły silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
180 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
180 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
120 - 120 μm
4 Słupek środkowy lewy
120 - 140 μm
5 Drzwi tylne lewe
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
200 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
180 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
180 - 180 μm
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
130 - 180 μm
10 Słupek środkowy prawy
130 - 160 μm
11 Drzwi przednie prawe
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
180 - 190 μm
13 Pokrywa przednia
170 - 180 μm
14 Słupek przedni lewy
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
180 - 190 μm
16 Dach
180 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
210 - 230 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GOODYEARULTRAGRIP275/50 R20 113V
Bieżnik 7 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GOODYEARULTRAGRIO275/50 R20 113V
Bieżnik 7 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony TOYOCELSIUS275/50R20 113H
Bieżnik 5 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony TOYOCELSIUS275/50R20 113H
Bieżnik 5 mm

AUDI Q8 18- Q8 55 TFSI mHEV Quattro Tiptronic

Aukcja zakończona
28.03.2023 10:15
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !