Dane aukcji
Sprzedający
Firma
Lokalizacja
śląskie, powiat Katowice
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
9 978,75 PLN
Nr aukcji
QG6L41
Nr rejestracyjny
KNT0865C
Raport rzeczoznawcy
Data oględzin: 29.11.2024
Dane pojazdu
Kategoria
Samochody osobowe
Marka
ALFA ROMEO
Model
MiTo 08-16
Wersja
MiTo 1.4 TB MultiAir Progression
Rok produkcji
2009
Salon Polska
Nie
Przebieg
208088 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 368 cm3
Moc silnika
135 KM / 99 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Kolor
Czarny
Masa własna
1135 kg
Data pierwszej rej.
2010-01-27
Termin badania tech.
2025-06-03
Vin
ZAR95500001084613
Dowód rejestracyjny
Dr/bau 2819298
Polisa OC
2025-06-12
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2
Wyposażenie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
ASR
Blokada otwarcia drzwi od wewnątrz (Safe Lock)
Blue&Me z zestawem głośnomówiącym
Czujniki parkowania - tył
Czujnik temperatury zewnętrznej
Stan techniczny
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Jazda próbna
Silnik - rozruch | prawidłowy (zimny silnik) |
---|---|
Silnik - praca | prawidłowy |
Skrzynia biegów | prawidłowa |
Zawieszenie | prawidłowe |
Układ hamulcowy | prawidłowy |
Układ kierowniczy | prawidłowy |
Klimatyzacja, ogrzewanie | sprawne |
Otwieranie szyb | sprawne |
Radioodtwarzacz | sprawne |
Wycieraczki | sprawny |
Spryskiwacze | prawidłowy |
Centralny zamek | sprawne |
Czujniki parkowania | sprawne |
Uwagi dodatkowe
Wgniotka na błotniku pp, odpryski na drzwiach pp, drobne rysy na błotniku pt, ubytek lakieru na wewnętrznej stronie pokrywy bagażnika, błotniku lt odpryski, drzwi kierowcy ubytek lakieru w dolnej tylnej części.
Grubość lakieru
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
1
Błotnik przedni lewy
270 - 310 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2
Drzwi przednie lewe
183 - 202 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3
Próg lewy
57 - 70 μm
4
Słupek środkowy lewy
66 - 75 μm
5
Drzwi tylne lewe
1000 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6
Błotnik tylny lewy
225 - 278 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7
Błotnik tylny prawy
178 - 500 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8
Drzwi tylne prawe
1000 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
9
Próg prawy
73 - 83 μm
10
Słupek środkowy prawy
68 - 78 μm
11
Drzwi przednie prawe
178 - 270 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12
Błotnik przedni prawy
275 - 309 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13
Pokrywa przednia
380 - 400 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14
Słupek przedni lewy
197 - 204 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15
Słupek przedni prawy
247 - 251 μm
Co mówi grubość lakieru
- 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
- 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16
Dach
148 - 180 μm
17
Pokrywa/klapa
71 - 84 μm
Ogumienie
Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideAll season elite215/45r17 91w |
Bieżnik | 7 mm |
Felga - tylna lewa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideAll season elite215/45r17 91w |
Bieżnik | 7 mm |
Felga - przednia prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideAll season elite215/45r17 91w |
Bieżnik | 7 mm |
Felga - tylna prawa | |
---|---|
Rodzaj felgi | aluminiowa |
Model opony | GoodrideAll season elite215/45r17 91w |
Bieżnik | 7 mm |
Koło zapasowe |
---|
Potwierdź sprzedaż pojazdu
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 135KM
Nr aukcji: QG6L41
Czy potwierdzasz sprzedaż pojazdu?9 978,75 PLN
Już po sprzedaży pojazdu zapłacisz 290 PLN dla Bidcar za raport rzeczoznawcy.
Potwierdź rezygnację ze sprzedaży pojazdu
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 135KM
Nr aukcji: QG6L41
Czy na pewno chcesz zrezygnować ze sprzedaży pojazdu?
Jeżeli teraz zrezygnujesz, już nigdy nie wystawisz tego samochodu na Bidcar.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana.
PRZEŁADUJ STRONĘ
🗙
Trwa ponowne łączenie z usługą ...
Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.
Połączenie z serwerem zostało odrzucone !