Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 135KM

Dane aukcji

Sprzedający
Firma
Lokalizacja
śląskie, powiat Katowice
Forma sprzedaży
Faktura (23% VAT)
Cena wywoławcza
9 978,75 PLN
Nr aukcji
53NYVN
Nr rejestracyjny
KNT0865C

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 29.11.2024

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody osobowe
Marka
ALFA ROMEO
Model
MiTo 08-16
Wersja
MiTo 1.4 TB MultiAir Progression
Rok produkcji
2009
Salon Polska
Nie
Przebieg
208088 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 4
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
1 368 cm3
Moc silnika
135 KM / 99 kW
Skrzynia biegów
Manualna
Pojazd serwisowany
Tak
Nadwozie
Hatchback
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Kolor
Czarny
Masa własna
1135 kg
Data pierwszej rej.
2010-01-27
Termin badania tech.
2025-06-03
Vin
ZAR95500001084613
Dowód rejestracyjny
Dr/bau 2819298
Polisa OC
2025-06-12
Książka serwisowa
jest
Instrukcja obsługi
jest
Ilość kluczyków
2

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
ABS
Airbag 6 sztuk
ASR
Blokada otwarcia drzwi od wewnątrz (Safe Lock)
Blue&Me z zestawem głośnomówiącym
Czujniki parkowania - tył
Czujnik temperatury zewnętrznej

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawne
Czujniki parkowania sprawne

Uwagi dodatkowe

Wgniotka na błotniku pp, odpryski na drzwiach pp, drobne rysy na błotniku pt, ubytek lakieru na wewnętrznej stronie pokrywy bagażnika, błotniku lt odpryski, drzwi kierowcy ubytek lakieru w dolnej tylnej części.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
270 - 310 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
183 - 202 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
57 - 70 μm
4 Słupek środkowy lewy
66 - 75 μm
5 Drzwi tylne lewe
1000 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
225 - 278 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
178 - 500 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
1000 - 1000 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
73 - 83 μm
10 Słupek środkowy prawy
68 - 78 μm
11 Drzwi przednie prawe
178 - 270 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
275 - 309 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
380 - 400 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
197 - 204 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
247 - 251 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
148 - 180 μm
17 Pokrywa/klapa
71 - 84 μm

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GoodrideAll season elite215/45r17 91w
Bieżnik 7 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GoodrideAll season elite215/45r17 91w
Bieżnik 7 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GoodrideAll season elite215/45r17 91w
Bieżnik 7 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony GoodrideAll season elite215/45r17 91w
Bieżnik 7 mm
Koło zapasowe

Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 135KM

Aktualna cena brutto

10 500,00 PLN
nie możesz licytować
Zarejestruj się, aby licytować.
Rejestracja trwa zaledwie 3 minuty.
zarejestruj się
Masz pytania? Zadzwoń na infolinię Bidcar 510 020 030
lub napisz do nas na email [email protected]
Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !