Aukcja zakończona
05.06.2023 13:43

JEEP Wrangler 11-18 Wrangler 3.6 Unlim. Sahara aut

Dane aukcji

Sprzedający
Indywidualne
Lokalizacja
dolnośląskie, powiat średzki
Forma sprzedaży
Umowa kupna-sprzedaży
Cena wywoławcza
75 002,00 PLN
Nr aukcji
8LM5K
Nr rejestracyjny
D7F8_3700__3700

Raport rzeczoznawcy

Data oględzin: 28.05.2023

Dane pojazdu

Kategoria
Samochody terenowe
Marka
JEEP
Model
Wrangler 11-18
Wersja
Wrangler 3.6 Unlim. Sahara aut
Generacja
Rok produkcji
2015
Salon Polska
Nie
Gwarancja
Nie
Przebieg
160659 km
Paliwo
Benzyna
Norma emisji
EURO 5
Normy emisji spalin Euro
Platforma aukcyjna samochodów używanych Bidcar.pl jako pierwsza w Polsce informuje jaką normę emisji spalin spełnia każde sprzedawane auto. To ważne, bo już w przyszłym roku duże polskie miasta wprowadzą strefy czystego transportu.
Czytajwięcej
Poj. silnika
3 605 cm3 cm
Moc silnika
285 KM / 210 kW
Skrzynia biegów
Automatyczna
Nadwozie
Soft Top
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Czarny
Masa własna
1920 kg
Ładowność
kg
Rozstaw osi
cm
Data pierwszej rej.
2015-01-01T06:24:00+01:00
Termin badania tech.
2023-11-25T19:24:00+01:00
Vin
1C4BJWEG8FL583455

Wyposażenie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
4/5 zagłówki
4/5 zagłówki
Airbag kierowcy i pasażera
Automatyczne włączanie świateł
BAS - system wspomagania awaryjnego hamowania
Dach z tworzywa sztucznego, demontowalny (w kolorze nadwozia) - Freedom Top
El. podnoszenie szyb, przód i tył
ERM - system zapobiegający przed przewróceniem się pojazdu

Wyposażenie dodatkowe

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Radio Sirius z wyświetlaczem dotykowym
Reflektory przednie ze światłami dziennymi LED
Lampy tylne LED
System nagłośnienia Alpina

Stan techniczny

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę

Jazda próbna

Silnik - rozruch prawidłowy (zimny silnik)
Silnik - praca prawidłowy
Skrzynia biegów prawidłowa
Zawieszenie prawidłowe
Układ hamulcowy prawidłowy
Układ kierowniczy prawidłowy
Klimatyzacja, ogrzewanie sprawne
Otwieranie szyb sprawne
Radioodtwarzacz sprawne
Wycieraczki sprawny
Spryskiwacze prawidłowy
Centralny zamek sprawny
Czujniki parkowania nie dotyczy

Uwagi dodatkowe

Import z USA. Stan licznika 99829 mil Pojazd po naprawie tylnej lewej części.

Grubość lakieru

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
1 Błotnik przedni lewy
210 - 220 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
2 Drzwi przednie lewe
200 - 240 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
3 Próg lewy
120 - 150 μm
4 Słupek środkowy lewy
110 - 150 μm
5 Drzwi tylne lewe
200 - 210 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
6 Błotnik tylny lewy
355 - 1930 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
7 Błotnik tylny prawy
200 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
8 Drzwi tylne prawe
205 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
Rzut samochodu z góry 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
9 Próg prawy
110 - 125 μm
10 Słupek środkowy prawy
110 - 140 μm
11 Drzwi przednie prawe
205 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
12 Błotnik przedni prawy
205 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
13 Pokrywa przednia
200 - 215 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
14 Słupek przedni lewy
160 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
15 Słupek przedni prawy
140 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
16 Dach
190 - 200 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej
17 Pokrywa/klapa
385 - 460 μm
Co mówi grubość lakieru
  • 200-300 mikronów - powtórne lakierowanie. Niekoniecznie po wypadku. Dodatkowa warstwa lakieru mogła pojawić się jeszcze w fabryce lub u dealera, który usuwał uszkodzenia powstałe podczas transportu.
  • 300-500 mikronów - naprawa blacharska z użyciem niewielkiej ilości szpachli
Pokaż więcej

Ogumienie

Zweryfikowane
przez rzeczoznawcę
Felga - przednia lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony FirestoneDestination A/T245/75 R17 110S M+S
Bieżnik 7,0 mm
Felga - tylna lewa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony FirestoneDestination A/T245/75 R17 110S M+S
Bieżnik 7,0 mm
Felga - przednia prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony FirestoneDestination A/T245/75 R17 110S M+S
Bieżnik 7,0 mm
Felga - tylna prawa
Rodzaj felgi aluminiowa
Model opony FirestoneDestination A/T245/75 R17 110S M+S
Bieżnik 7,0 mm

JEEP Wrangler 11-18 Wrangler 3.6 Unlim. Sahara aut

Aukcja zakończona
05.06.2023 13:43
Niestety aukcja się zakończyła.

Jeśli w przyszłości nie chcesz przegapić okazji,
dodaj aukcje do ulubionych i ustaw przypomnienie.

Historia pojazdu
Badania techniczne, polisa OC, kradzież?
Pobierz bezpłatny raport historii pojazdu.
Wystąpił błąd. Ta aplikacja może przestać odpowiadać, dopóki nie zostanie ponownie załadowana. PRZEŁADUJ STRONĘ 🗙

Trwa ponowne łączenie z usługą ...

Wystąpił problem z połączeniem z usługą ! Prosimy o odświeżenie strony.

Połączenie z serwerem zostało odrzucone !